تندِ تند!!!

تندِ تند!!!
 
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 92
بازدید کل : 3434
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



ساخت کد موزیک


شرکت AMG به مناسبت چهل و پنجمین سال فعالیت در زمینه ی تیونینگ خودرو های مرسدس بنز یک مدل ویژه به نام " Mercedes-Benz SL65 AMG 45th Anniversary Edition " تولید میکند و این مدل فقط بر روی 45 خودرو نصب خواهد شد و شامل تغییرات ظاهری , قسمت های فیبر کربنی در داخل و خارج و تریم داخلی جدید است.

 

 

 

بدنه ی این خودرو یک رنگ طوسی منحصر به فرد براق کرومی را دریافت کرده است. از دیگر تغییرات ظاهری این خودرو میتوان به تیغه ی دو پره ی روی جلو پنجره و یک کیت فیبر کربنی که شامل آینه ها , سپر جلو و سپر عقب میشود اشاره کرد.
قلب تپنده ی SL65 AMG 45th Anniversary Edition همان موتور فابریک این مدل یعنی موتور V12 شش لیتری bi-turbo است که در این نسخه ی خاص هم توان تولید 630 ایب بخار قدرت و 1000 نیوتن متر گشتاور را دارد و صفر تا صد را در 4 ثانیه میرود و سقف سرعتش هم روی 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.رینگ ها از استودیو عملکرد ای ام جی ( AMG Performance Studio ) و به ساز 19 اینچ در حلو و 20 اینچ در عقب است.
در داخل این خودرو هم از چرم و رنگ های طوسی مرواریدی و قهوه ای زنجبیلی استفاده شده است.سقف از چرم nappa , غربیلک فرمان دو رنگ AMG , المنت های فیبر کربنی و نشان AMG بر در گاه ورودی نیز از دیگر ویژگی های این مدل مخصوص محسوب میشوند.

 

 

 

 

 

 


javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, توسط P.B